2014. július 17., csütörtök

MHM, it's for SHURE

Az MHM használatban.

Eljött végre az idő, hogy megvalósuljon a tervem, a mobil humán mikrofonállvány :-) Az előzményekről itt olvashatsz.
Megjegyzés: A fotón a szín félrevezető, az ing vörös rajtam, sosem vennék fel rózsaszínt! ;-)


A táskát egy valódi pisztolytáskáról mintáztam, teljes mértékben a saját kezem munkája az alapanyag beszerzésétől a kiszabáson keresztül egészen a szegecselésig. Sosem csináltam még ilyet, ehhez képest elsőre tökéletes lett, már kitűnőre vizsgázott néhány koncerten :-)

A pontra az i-t... izé, az i-re a pontot Katona Tomi airbrush művész barátom rakta fel a mikrofon festésével. Régóta piszkálta a fantáziám, hogy valamit kellene csinálni azzal az unalmas fekete felülettel, aztán most hétvégén nekiduráltam magam, elvittem Tomihoz és elmondtam neki az elképzelésem. Nos, a végeredmény sokkal jobb lett az elképzelésemnél...

3 megjegyzés:

  1. Fasza a mikrofon szinezete, a kábelt hova teszed mikor ugrálsz vele? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs kábel. Vezeték nélküli mikrofon. :-)

      Törlés
    2. Igaza van tanult barátomnak, ehhez már nincs kábel :-)
      De az eredeti terv (http://sabbathszombat.blogspot.hu/2011/06/na-ez-mi.html) kábeles mikrofonhoz készült. Azt már nem kellett megvalósítanom, mert időközben szert tettem erre a csodára :-D

      Törlés