2011. június 16., csütörtök

Na ez mi?

Ez itt a legújabb agyszüleményem, lehet találgatni, hogy milyen célt szolgálhat :-)

A folytatásban természetesen lerántom a leplet a rejtélyről, de addig még nyugodtan törd a fejed, ha szereted a kihívásokat! :-D

Kezdjük talán az elejéről... Ha ott voltál a mostani koncertek valamelyikén, vagy esetleg a 15 évvel ezelőttieken, akkor tudod, hogy a bulikon meglehetős mozgáskényszerem támad a színpadon és környékén. Ebben viszont korlátozó tényezőt jelent a mikrofon meg a kábele, ami miatt sokszor rövid úton átváltozom a modern Laokoón-csoporttá, avagy én leszek Kábel a rengetegben :-)


A kábelproblémát ugyebár meg lehetne oldani egy rádiós mikrofonnal, de úgy tűnik, hogy arra még egy darabig nem lesz keret, viszont továbbra is ott lenne a mikrofon, amivel csinálni kell valamit, amikor éppen nincs ének. Erre ugye praktikusan ott a mikrofonállvány, de azzal meg az a baj, hogy nagy macera mindig odamenni lerakni, aztán meg újra felvenni a mikit.

Na ennek a problémának a megoldására pattant ki a fejemből az ötlet, aminek az első prototípusát itt mutatom be először nyilvánosan: a mobil humán mikrofonállvány! :-) Ezt persze még nem fogjátok koncerten használat közben látni, csak azért ütöttem össze, hogy lássam, hogy a gyakorlatban működőképes-e az ötlet. Ehhez nem kellett más, mint egy régi ócska mobiltartó tok, egy kevés csőszigetelő habcső *gondolom van ennél normálisabb neve is, de nekem nem jut jobb eszembe ;-)*, némi madzag és egy kevés drót, amivel a csövet meg kellett erősíteni, hogy meg tudja tartani a mikrofont. És lám, működik, a tegnapi próbán kipróbáltam!

Mondjuk azt még nem tudom, hogy éles bevetésen hogy válna be, de én bizakodó vagyok... A végleges verzió persze ennél sokkal jobban fog kinézni, terveim szerint egy pisztolytáskához hasonló megoldás lesz bőrből, és akkor úgy fogok kinézni, mint Clint Eastwood :-) Mármint a fiatalkori Clint, nem a mostani... ;-)
Clint Eastwood... bekaphatja! Hóóóó :-)

Ha esetleg segíteni tudnál a megvalósításban, esetleg ismersz olyan bőrös szakembert aki nagyon olcsón vagy még inkább szívességből megcsinálná nekem a mobil humán mikrofonállványomat, ne tartsd magadban az infót! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése